söndag 9 augusti 2015

Semester

Hej! Nu va det länge sedan jag uppdaterade bloggen sist…
Har äntligen löst mina tekniska problem, har nämligen haft
strul med mina gamla laptop, men har nu en sprillans ny
till förfogande. Och det inte en dag för tidigt!
Annars så njuter jag av en två veckors mini semester och
pysslar på som vanligt här hemma. Dagarna varvas av att lapa sol
(när den väl visar sig) och piffa här inne. Och idag så tog jag mig an
vardagsrummet. En hylla som jag målat om fick åka upp på väggen, och
min Sverige fyndade skolplansch fick flytta ner från sovrummet för
att ge en vardagsrummet en liten färgklick Ler
Nu saknas bara lite färggladare kuddar!
Roligt att förnya sig lite ibland! Och det blir ju inte så kostsamt när
man bara roterar runt sakerna man redan har Ler 

2514  

2520

2509

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar