söndag 5 juli 2015

Gårdagens fynd

Precis som lovat så skall jag visa er vad jag köpte på loppisdagen i
Purmo igår. Berättade ju redan om att jag gjorde ett riktigt fynd för ynka
1€! Och här har ni då min euros minibyrå (kallas de så?) /förvaring i trä
med fyra lådor… Har sökt länge och väl efter en sådan
(vet att de finns liknande på ikea men den ville jag inte ha) till mitt arbetsbord
i allrummet för att få undangömt allt småtjafs som behövs när man
pysslar men inte är så vidare snyggt att ha framme.
Problemet löst! Men nu så skall den ju faktiskt inte få lämna teakfärgad,
utan väntar på att få en total makeover med både ny färg och beslag.
Sen så tror jag att den kommer att passa perfekt! Välinvesterade 1 € :)

2204[1]
2214[1]
Får se om jag väljer etiketthållarna eller porslinssiffrorna…
Båda köpta från Lundagård.

2194[1]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar