måndag 27 april 2015

Shoppat och Loppat

Här kommer resten av helgens inköp! Som sagt så blev det inte så
många men det är ju inte mängden som räknas :) Dessutom så är det
ju ingen brist på prylar från förut så lite duktigare har jag blivit på att
säga nej till mig själv. Men snart så blir det Loppisrace i Oravais
så då har jag lite planer på att försöka sälja bort lite av mina saker, så har
jag en utmärkt ursäkt då igen att fynda lite nytt :)
Och hörni tack för alla fina kommentarer, det uppskattas!

1643[1] Som sagt så är ju inte ljusblått vanligtvis min färg men denna fina gamla
emaljkanna kunde jag bara inte motstå :) Och att den bara kostade ca 8€
så var ju inte precis fy skam med tanke på vad de brukar kunna ha för prislapp.
1632[1]Förra året så följde ju en smörbytta med mig hem så varför bryta traditionen i år?
Denna gång så hittade jag en aningen mindre version med lock och allt för ca 3€.
1618[1] Ett obligatoriskt besök på Lagerhaus gjordes men även här höll jag hårt i shopping
tömmarna och kom bara hem salta mustascher och lite bakispiller :)

2 kommentarer: