torsdag 19 mars 2015

Billigt roligt

Igår så köpte jag en så simpel sak som en krittusch penna som
är till för att skriva på krittavlor. Och oj vad roligt man kan ha med en
sådan liten sak :) Har sprungit runt i huset och ritat på alla krittavlor vi har
och när de tog slut så gick jag över till speglar. Så himla kul att
kunna klottra ner lite här och där utan att behöva ha dåligt samvete,
bara att torka bort med lite vatten när man tröttnar!
Rekommenderas verkligen om man är lika lättroad som jag :)

0309
0259 

3 kommentarer:

  1. Sån har jag letat efter men inte hittat. Var köpte du din? Tyvärr kan jag inte texta lika fint men kanske det kommer med övning...? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På sinooperi i vasa så köpte jag min :)

      Radera
  2. Nåmen, där har jag ju sökt. Får söka igen. :) Tack för tipset!

    SvaraRadera