fredag 6 februari 2015

Solen skiner och det är fredag!

Det är så härligt när solens strålar börjar skina in i huset.
En liten nackdel är ju förstås att den avslöjar både smutsiga fönster
och dammiga lampor, men det får den så gärna bara den kikar fram :)
Bestämde att det får vara färdigt med de höstiga kuddfodralen och
gardinerna i allrummet nu, för nu ska vårtygerna in!
Lite spetsar, blommigt och grönt :) Härligt!
Och för att göra helgen ännu bättre så bär det av mot H.fors imorgon
och båtmässan… Och båtmässa så innebär också ett besök på
Ikea på vägen :) Har nu inget speciellt jag behöver från Ikea
just nu men det är alltid roligt att ta sig en titt!
Ha en trevlig helg!!

8501
8497 

6 kommentarer:

  1. Ja vilket otroligt fint väder vi haft idag! Hoppas det håller i sig i helgen då jag har ledigt! Va mysigt du har det där hemma. Kä ner samma med mina fönster... usch så SKITO di e! ;)
    /Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp... Samma sak varje vår, så ibland är det bra att bo i ett gammalt hus med små fönster :)

      Radera
  2. SÅ -J Ä T T E S N Y G G T- ni har det!!! :D Det börjar kännas som att jag aldrig skriver något annat åt dig än att ni har det jättesnyggt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Tack! Men lika glad blir jag ändå varje gång ;)

      Radera
  3. Huuur fint som helst! :D Du kan verkligen det här med att kombinera gammalt och nytt så att det tillsammans blir SVINSNYGGT! Och jag känner som Sandra. Jag kommenterar också alltid bara om hur fint ni har det, men jag hoppas att det också är okej. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt okej! ;) Precis som jag svarade åt Sandra så blir jag lika glad för varje gång <3

      Radera