onsdag 26 februari 2014

Onsdag

 

Ikväll har jag fortsatt med att limma boksidor :)
De jag hade klistrat upp igår så var till all lycka släta och fina
idag, hann nästan bli lite nervös :) Gissar att det blir klart först till helgen...
Så då ser jag framemot att ge hela allrummet en liten makeover i samband
med den nya “fondväggen”. Tur man har ett gammalt hus så man vågar
kladda lite här och där :) Annars har jag också fixat till en lite snyggare
tvättpulvers förvaring åt mig, har bara haft det i original förpackningarna
hittills… Men med tanke på det kommande nya grovköket så var det dags
för en uppdatering :) Skall försöka få lite bilder av det tills imorgon… 

keepcalm

Today i´ve continued with my wallpapering project, and i´m guessing that
it´s going to take me the rest of the week getting it done…
But fortunately the part of the wall i did yesterday was nice and
“smooth” (no bubbles) today so… So far so good :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar