lördag 16 november 2013

Lördagsmysigt...

 
Snart finns det inte ett enda rum kvar i huset som inte åtminstone
har en ljusslinga eller ett litet julpynt...
Jag med min pynt hysteri.... Inga röda tomtar dock :)
Har någon annan börjat pynta än?
 
En till "november gran" har fått komma in, den står nu
fint i en gammal mjölkhink i tvrummet...
Så himla mysigt... Mindre mysigt när de börjar barra förstås..
Men i den här farten hinner jag byta gran många gånger innan julafton :)
Denna lördag spenderas hemma med film och kanske lite popcorn,
så vi är pigga och glada när vi skall bli bjudna på middag imorgon!
 
Trevlig Lördagkväll! 
 
 



 


 
 
Another november tree  has moved in to our house :)

2 kommentarer:

  1. Mysigt :) började lite igår hos oss med gardinbyte och tvättning av fönster :) och första julklappen även inslagen för min del.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att någon annan också smygstartat ;) Vad flitig du var om du tvättade fönstren innan gardinbyte, här fuskade jag och tänkte att det är ändå så mörkt ute hela tiden :D Och julklapparna brukar bli inslagna en timme före öppningen men kanske jag är lite flitigare i år :)

      Radera